Επιστροφές Προϊόντων

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο αγοραστής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την σύμβαση χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα από τις εκ του νόμου προβλεπόμενες (άρθρο 3Θ παράγραφος 2 και στο άρθρο 3ι) του Ν. 2251/1994. Η προβλεπόμενη προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες  από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά ή από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια.

Απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το παραλάβατε, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του. Επίσης επιστροφές δεν γίνονται δεκτές αν προηγουμένως δεν επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά 263 102 55 53  ή  με  email: info@houtasbikes.gr 

Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση για την αξία του προιόντος, από την πλευρά του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς. Τα έξοδα επιστροφής ελαττωματικού και αποστολής νέου ή επισκευαζόμενου προϊόντος βαραίνουν τον πελάτη.

• Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας, όπου υπεύθυνος είναι ο πελάτης, το houtasbikes.gr δεν υποχρεούται για την αντικατάσταση του προϊόντος, παρόλα αυτά σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με email.

• Εξυπακούεται ότι σε τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρία, τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν την εταιρία μας και όχι τον πελάτη.

• Σε περίπτωση που έχει γίνει λάθος αποστολής προϊόντος από εμάς (είτε λόγω σφάλματος δικού μας είτε του προμηθευτή μας) και επιθυμείτε να το επιστρέψετε, μπορεί να γίνει αυτό εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το παραλάβατε με όλα τα εξαρτήματά του μέσα, να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία του και να μην έχει γίνει προσπάθεια προσαρμογής ή τροποποίησης του προϊόντος.

• Σε περίπτωση που έχει γίνει λάθος παραγγελία, όλα τα μεταφορικά έξοδα, η αποστολή του λάθους προϊόντος από τον πελάτη και η αποστολή του σωστού προϊόντος εκ μέρους μας, βαραίνουν τον πελάτη, βάση βάρους  ή ογκομετρικής μέτρησης. Χρήματα δεν επιστρέφονται πάρα μόνο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας να καλύψει τυχόν έλλειψη κάποιου προϊόντος.

Παραλαβή: Ο πελάτης δεν είναι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά. Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.